ads

25 Şubat 2009 Çarşamba

Davetiye - Dilekçe -Teşekkür - Kayıp İlan Örnekleri


Dilekçe Örneği;

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
FEN FAKÜLTESİ
MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK BÖLÜMÜ BAŞKANLIĞINA

Üniversitemiz Fen Fakültesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümünün ......................... numaralı öğrencisiyim. ..................... Eğitim-Öğretim yılında MG227 (Staj I) / MG327(Staj II) kodlu seçimlik ders kapsamında staj yapmak istiyorum. Staj yapmak istediğim Kurum .................................................. ................................................. dır.

Gereğini arz ederim.

Adres: Adı ve Soyadı


İmza

Tel :
e-posta :


Ek:İlgili Kurumdan alınan kabul belgesi


Teşekkür Örnekleri






Kayıp İlanı Örnekler;

NÜFUS CÜZDANI KAYIP İLAN ÖRNEĞİ:
Nüfus Cüzdanımı Kaybettim Hükümsüzdür. Murat ASLAN
EHLİYET-SÜRÜCÜ BELGESİ KAYIP İLANI:
Ehliyetimi Kaybettim Hükümsüzdür. Nuri LALE
ASKERİ KİMLİK KAYIP İLANI:
Askeri Kimliğimi Kaybettim Hükümsüzdür. Erol BÜYÜKÇE
ÖĞRENCİ KİMLİĞİMİ KAYIP İLANI:
ODTÜ Öğrenci Kimliğimi Kaybettim Hükümsüzdür. Ender SILALI
PASO KAYIP İLANI:
Öğrenci Pasomu Kaybettim Hükümsüzdür. Ali İBRAHİM
RUHSAT KAYIP İLANI:
34 MHZ 46 Plakalı Aracımın Ruhsatını Kaybettim Hükümsüzdür. Elif KARSLI
YAZARKASA RUHSATI KAYIP İLANI:
Özkanlar A.Ş.'ye ait Beko Casio 398 SR MFG8GE 740600142 Seri Numaralı Yazarkasa Ruhsatımız kaybolmuştur Hükümsüzdür.
GEÇİCİ MEZUNİYET BELGESİ KAYIP İLANI:
İstanbul Üniversitesi Geçici Mezuniyet Belgemi Kaybettim Hükümsüzdür. Kazım AVANOSLU
SAĞLIK KARNESİ KAYIP İLANI:
Bağkur Sağlık Karnemi Kaybettim Hükümsüzdür. Halil ERDOĞANLI



Davetiye Örnekleri;

1Hayatımızın bu en anlamlı gününde mutluluğumuzu bizimle paylaşmanızdan multluluk duyacağız.
2 Sevgiyle dolu birlikteliğimizi sonsuza taşıdığımız bu mutlu günümüzde dostlarımızıda yanımızda görmek dileğiyle...
3 Beraberliğimizi evliliğe götüren bu yolda sizlerle birlikte olmayı diliyoruz.
4 Birlikteliğimizi evlilikle noktalayacağımız bu mutlu günümüzde aramızda olmanız bizi onurlandıracaktır.
5 Baharı sevenler dört mevsim tek - Sanki diğerlerinde açmıyormu çiçek - Yaşamıyormu yaşayan gerçek Bizse tüm mevsimleri seviyoruz - Bu aşıklar vaktinde evlenerek
6 Gelin adı ve Damat adı Yeni Yaşamlarının mutlu başlangıçlarında sizlerle birlikte olmaktan kıvanç duyarlar. Yeni Yaşamlarının mutlu başlangıçlarında sizlerle birlikte olmaktan kıvanç duyarlar.
7 Düğün törenimizde sileride aramızda görmekten mutluluk duyarız.
8 Birlikteliğimizin Sonsuza kadar sürmesi umudu ve dileğiyle ortak yaşamımıza adım attığımız bu günde bizimle olmanız bizi onurlandıracaktır.
9 Sevgiyle gelen her güne birlikte merhaba diyebilmek için nikah törenlerinde sizleride bekliyorlar.
10 Elveda gençlik güzel günlere - Biz çok mutluyuz darısı sevenlere - Biz yuva kuruyoruz ilerdeki günlere - Bizi sevenler gelsin - Mutluluğumuzu görmeye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ads2